Informacja spółki Średzka Woda
W związku z rozprzestrzeniającą się epidemią SARS – CoV – 2 (koronawirus), zmianie ulegają zasady organizacji pracy Spółki Średzka Woda Sp. z o.o. w Środzie Śląskiej.
- Od dziś do 31.03.2020 r., Spółka Średzka Woda Sp. z o.o. prowadzi obsługę klientów tylko w formie: telefonicznej, e-mailowej oraz poprzez stronę www.
- DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA prowadzi obsługę klientów tylko w formie: telefonicznej, e-mailowej oraz poprzez stronę www.
- Zawieszone zostają odczyty wodomierzy, z wyjątkiem wodomierzy znajdujących się poza lokalami Odbiorców. Faktury będą wystawiane na podstawie średniego zużycia z ostatnich miesięcy.
Zachęcamy wszystkich Klientów do podawania bieżących stanów liczników drogą elektroniczną lub telefoniczną.
Wypełnione wnioski, odczyty, formularze, prosimy przesyłać pocztą, albo dostarczać do skrzynki podawczej w siedzibie Spółki, przy ul. Sikorskiego 43.
Wnioski można też przesyłać w wersji elektronicznej na podany poniżej adres email.
Zachęcamy do korzystania z E-Klient dostępny na stronie Średzkiej Wody sp z.o.o.
Sekretariat: tel. 71 3172059
Dział Obsługi Klienta: tel. 71 3173296
pn.-pt. 7.00-15.00
mail:
W przypadku awarii po godzinie 15.00
tel. alarmowy: 994 - czynny całą dobę
