Usuwanie Azbestu Na Terenie Gminy Środa Śl. - Podsumowanie
Na terenie Gminy Środa Śląska od kwietnia do sierpnia br. usunięto ponad 57 Mg wyrobów zawierających azbest. Niebezpieczny odpad został zabrany z 35 nieruchomości, a gmina pozyskała na ten cel dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Prace trwały od 27 kwietnia do 20 sierpnia br. Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 29 458 zł. Gmina Środa Śląska pozyskała na ten cel dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w kwocie 25 040 zł (85% wartości zadania).
Osoby, które nie zdążyły złożyć wniosku na odbiór materiału ze swojej posesji w tej edycji programu, informujemy, że gmina Środa Śląska w 2018 r. ponownie będzie się starała o pozyskanie środków na realizację wyżej wymienionego zadania.
Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy Środa Śląska – Wydział Spraw Komunalnych, Środowiska i Rolnictwa – pokój nr 10A.
(um) fot. mpr
