Bezpłatne Usuwanie Azbestu Na Terenie Gminy Środa Śląska
Osoby zainteresowane usunięciem z posesji wyrobów azbestowych znajdujących się na terenie gminy Środa Śl. mają czas do końca stycznia na złożenie stosownej deklaracji. Druki należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Środzie Śląskiej.
Dzięki środkom pozyskanym z dotacji z Wojewódzkiego Funduszu, które wyniosą 85% kosztów i dofinansowaniu przez gminę Środa Śląska, demontaż i utylizacja wyrobów azbestowych dla mieszkańców z terenu naszej gminy będą bezpłatne.
- Pozyskana dotacja wraz z dofinansowaniem przez Gminę Środa Śląska pokryje w całości koszty związane z demontażem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów zawierających azbest z terenu nieruchomości. Wszelkie inne koszty, związane z zastąpieniem wyrobów azbestowych nowymi materiałami, będą ponoszone przez właściciela nieruchomości – informuje urząd gminy.
Wszystkie osoby zainteresowane bezpłatnym usunięciem i wywozem azbestu ze swojej posesji w roku bieżącym, powinny w terminie do 31 stycznia 2017r. złożyć wypełnioną deklarację w Urzędzie Miejskim w Środzie Śląskiej - Wydział Spraw Komunalnych, Środowiska i Rolnictwa.
Druk deklaracji znajdzuiesz - TU
(isz), Fot. UG Środa Śl.
