Przejdź do głównej treści

Imieniny:


RAZEM

Alkohol Tylko Dla Naprawdę Dorosłych

Treść zewnętrzna GOOGLE ADS
Niewłaściwa reklama? Kliknij: trzy kropki > dlaczego ta reklama > raport

„Pozory mylą, dowód nie", to hasło ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pod patronatem Komendanta Głównego Policji, której pierwsza edycja miała miejsce 2009 roku. Jej partnerami są Komenda Główna Policji i Związek Browary Polskie.

Treść zewnętrzna GOOGLE ADS
Niewłaściwa reklama? Kliknij: trzy kropki > dlaczego ta reklama > raport

Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem sprzedaży alkoholu niepełnoletnim. Chcemy między innymi przypomnieć sprzedawcom o konieczności sprawdzania dowodów tożsamości młodych osób, które chcą kupić alkohol, jeśli mają wątpliwości co do ich pełnoletności.

Kampania ma także zwrócić uwagę sprzedawców i świadków sprzedaży w sklepach na terenie całej Polski, że dorosły wygląd kupującego nie oznacza jego pełnoletniości.

W punktach sprzedaży alkoholu dystrybuowane będą specjalne plakaty i naklejki. Cel to zniechęcenie młodych ludzi do kupowania alkoholu i zwrócenie uwagi sprzedawców na problem sprzedaży alkoholu osobom poniżej 18-go roku życia.


Istotnym przekazem kampanii jest ponadto fakt, że dowody osobiste wydawane są osobą poniżej 18 roku życia, stąd przy zakupie napojów alkoholowych ważne jest, aby sprzedawcy zwracali uwagę na umieszczoną w tym dokumencie datę urodzenia

Na potrzeby realizacji kampanii uruchomiona została infolinia informacyjna o numerze 0 801 066 366, dla wszystkich organizacji zainteresowanych wzięciem udziału w działaniach.

Kampania jest realizowana w okresie lipiec – wrzesień 2011.

(KPP)

Aktualizacja: 08.06.2019 | 12:51

Treść zewnętrzna GOOGLE ADS
Niewłaściwa reklama? Kliknij: trzy kropki > dlaczego ta reklama > raport

ZOBACZ RÓWNIEŻ

ARTYKUŁY PARTNERÓW

REKLAMA LOKALNIE
Miejsce na Twoją reklamę
tel. kom. +48 500 027 343
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.